Storingen en werkzaamheden

Welke actuele storingen zijn er?

De volgende adressen kunnen mogelijk een storing ondervinden (naar aanleiding van werkzaamheden aan het warmteleidingnetwerk):

LocatieStartEindOmschrijvingAfsluiting warmte?
ENKA-terrein, Ede22-10-2018z.s.m.De warmte afsluiting wordt veroorzaakt door een stroomstoringja

Als de werkzaamheden bij u in de straat zijn hoeft u niet thuis of bij uw bedrijf te blijven. Indien hierboven wordt aangegeven dat de warmtelevering tijdelijk zal worden afgesloten, kunt u het volgende doen om zich voor te bereiden:

  • laat uw verwarming de nacht ervoor aan zodat uw huis ´s ochtends warm is.
  • douche voor 8.00 uur, dan is er nog warm water, tenzij anders vermeld.
  • laat uw thermostaat op 20 graden staan zodat uw huis opwarmt zodra we klaar zijn.
  • heeft u vloerverwarming? Haal de stekker van de vloerverwarmingpomp uit het stopcontact om eventuele schade aan de pomp te voorkomen.

Indien u na de aangegeven einddatum een storing heeft, kunt u dit melden bij onze storingsdienst en zullen wij dit verhelpen.

Als uw woning of bedrijf in de buurt van de aangeven straat ligt (maar niet in de straat zelf) blijft u voorzien van warmte voor de verwarming en het tapwater en zal er geen storing zijn.

Indien u nog vragen of opmerkingen heeft, neemt u gerust contact met ons op:                                                                                         085-4884790                                                                                                                                 zakelijk@warmteserviceede.nl of particulier@warmteserviceede.nl

Mijn verwarming of warm water werkt niet, wat nu?

Particulier

Stappenplan particulier

  1. Meld de storing aan ons per telefoon of email. Indien de storing urgent is, adviseren wij deze per telefoon te melden. Wij zijn 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar op 085-4884790 (lokaal tarief) of op particulier@warmteserviceede.nl.
  2. Wij nemen contact met u op om de storing te onderzoeken en te verhelpen. Indien de storing niet op afstand (via telefonisch contact) te herstellen is, zal onze monteur binnen 4 – 12 uur na uw melding ter plaatse zijn.

Van 15 september tot en met 14 mei herstellen wij de storing binnen 4 uur.

Van 15 mei tot en met 14 september herstellen wij de storing binnen 12 uur.

Indien u de storing meldt na 20.00 uur, herstellen wij de storing voor 11.00 uur de volgende dag. Indien er een buitentemperatuur is van 0 graden Celsius of lager of er bijzondere omstandigheden aan de orde zijn, herstellen wij de storing binnen 4 uur.

Indien wij een collectieve storing niet kunnen verhelpen binnen 4 uur, dan heeft u conform de Warmtewet mogelijk recht op een vergoeding. Deze wettelijke vergoeding is bedoeld als compensatie voor het ongemak. Houd er s.v.p. rekening mee dat het recht hebben op een vergoeding afhangt van uw individuele meterdata en uw precieze locatie in het Edese warmtenet. Zodoende kunt u aan het hierboven vermelde algemene tijdsbestek van de storing geen rechten ontlenen. Klik hier voor meer informatie over de Warmtewet.

 

Zakelijk

Stappenplan zakelijk

  1. Meld de storing aan ons per telefoon of email. Indien de storing urgent is, adviseren wij deze per telefoon te melden. Wij zijn 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar op 085-4884790 (lokaal tarief) of op zakelijk@warmteserviceede.nl
  2. Wij nemen contact met u op om de storing te onderzoeken en te verhelpen. Indien de storing niet op afstand (via telefonisch contact) te herstellen is, zal onze monteur binnen 4 – 12 uur na uw melding ter plaatse zijn.

Van 15 september tot en met 14 mei herstellen wij de storing binnen 4 uur.

Van 15 mei tot en met 14 september herstellen wij de storing binnen 12 uur.

Indien u de storing meldt na 20.00 uur, herstellen wij de storing voor 11.00 uur de volgende dag. Indien er een buitentemperatuur is van 0 graden Celsius of lager of er bijzondere omstandigheden aan de orde zijn, herstellen wij de storing binnen 4 uur.

Ik heb een lekkage aan mijn verwarmingssysteem, wat nu?

Particulier

Stappenplan particulier

Meld direct de storing aan ons per telefoon. Wij zijn 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar tegen een lokaal tarief op 085-4884790.

 

Zakelijk

Stappenplan zakelijk

Meld direct de storing aan ons per telefoon. Wij zijn 24 uur, 7 dagen per week bereikbaar tegen een lokaal tarief op 085-4884790.