Gepland onderhoud

Wanneer vindt er onderhoud plaats aan mijn warmte installatie?

Maak uw keuze:

Particulier

Om ervoor te zorgen dat de warmteinstallatie in uw woning optimaal presteert en blijft presteren, voeren wij iedere 3 jaar een controle uit. Wij contoleren of de installatie goed functioneert en correct is ingesteld. Wij informeren u schriftelijk minimaal 3 werkdagen vóór het uitvoeren van de controle over de geplande datum en het tijdsstip. Er worden geen kosten aan u in rekening gebracht.

Mocht er een monteur namens ons bij u aanbellen en heeft u (onverhoopt) geen aankondiging ontvangen, vraagt u dan om legitimatie. Wij voorzien al onze monteurs met een erkend legitimatiebewijs en een pas op naam die aantoont dat de monteur bij ons in dienst is.

Zakelijk

Om ervoor te zorgen dat de warmteinstallatie in uw bedrijf optimaal presteert en blijft presteren, voeren wij ieder jaar een controle uit. Hier contoleren wij of de installatie goed functioneert en correct is ingesteld. Wij informeren u schriftelijk minimaal 3 werkdagen vóór het uitvoeren van de controle over de geplande datum en het tijdsstip. Er worden geen kosten aan u in rekening gebracht.

Mocht er een monteur namens ons bij u aanbellen en heeft u (onverhoopt) geen aankondiging ontvangen, vraagt u dan om legitimatie. Wij voorzien al onze monteurs met een erkend legitimatiebewijs en een pas op naam die aantoont dat de monteur bij ons in dienst is.