Check de monteur

Indien één van onze service monteurs bij u voor de deur staat i.v.m. onderhoudswerkzaamheden aan uw warmte-unit en/of -installatie, doet u gerust eerst een check:

Stap 1: Kijkt u naar de onderstaande foto’s, herkent u de monteur?

Stap 2: Komt de onderstaande i.d. kaart overeen met de i.d. kaart die de monteur bij zich heeft?

Stap 3: Vraag naar het Nederlands identiteitsbewijs van de monteur, bij voorkeur naar het rijbewijs. Komt de naam overeen met de naam op de i.d. kaart van WSE? Herkent u de monteur?

Stap 4: Indien u nog twijfels heeft, kunt u ons bellen op het telefoonnummer: 085 – 4884 790. Mocht u ons onverhoopt niet kunnen bereiken, laat de monteur dan niet binnen en neem op een later moment contact met ons op. Uw veiligheid gaat voor alles.

Ter informatie: ees Holland is de service partner van WSE. WSE schakelt ees Holland en hun monteurs in omdat zij specialist zijn in het beheren en onderhouden van warmtenetten en van warmteinstallaties. Dit betekent dat het kan zijn dat u het ees Holland logo ziet op het materiaal van de monteurs, zoals hun bus. Dit is het logo van ees Holland:

I.d. Kaarten: